Predugovorna obavijest - Opći uvjeti online kupovine

 

 

Sklapanje ugovora putem ove web stranice predstavlja sklapanje ugovora na daljinu između potrošača, u svojstvu kupca i trgovačkog društva Moris d.o.o Ivana Belostenca 3, 10000 Zagreb, Hrvatska,OIB: 46480621776 u svojstvu prodavatelja.

Informacije o trgovačkom društvu

Moris d.o.o.

Ivana Belostenca 3, 10000 Zagreb, Hrvatska

OIB: 46480621776

Tel: +385 1 6142 605 (pon - sub 11- 19h)
Fax: +385 1 4619 902
info@lovebox.hr
www.lovebox.hr

Poslovni račun: 2340009-1110384270

Privredna Banka Zagreb d.d.
IBAN: HR80 2340 0091 1103 8427 0 SWIFT: PBZGHR2X

Trgovački sud u Zagrebu, broj subjekta(MBS):040256553

  

Predugovornu obavijest – uvjete online kupovine u obliku omogućenom za spremanje možete preuzeti OVDJE.

 

Postupak, te uvjeti kupnje/prodaje robe putem Lovebox Internet prodavaonice definirani su kroz sljedeće parametre: narudžba, plaćanje, otprema, dostava, povrat/reklamacija robe.

Isporučitelj naručene robe Moris d.o.o., Belostenčeva 3, 10000 Zagreb. Kupcem se smatra svaka punoljetna osoba koja elektronički naruči barem jedan proizvod, popuni tražene podatke i pošalje ga na Lovebox - Moris d.o.o.  Sve cijene izražene su u Hrvatskoj nacionalnoj valuti, hrvatska kuna (kn), s PDV-om. Ne uključuju cijenu dostave. 

Narudžba

Naručivati i kupovati možete kao gost ili kao registrirani korisnik.

Registracija: Osim kroz proces kupnje, možete se registrirati tako da kliknete na opciju "Prijava" u desnom gornjem dijelu ekrana, upišete svoju e-mail adresu i lozinku. Popunite obrazac svojim podacima. Kod svake kupnje potrebno je prijaviti se, upisom podataka iz registracije, čime se poziva Vaš profil kao kupca. Da bi se registrirali morate biti stariji od 18 godina. Kreiranjem korisničkog računa na našoj Web trgovini možete brže i jednostavnije proći proces kupovine, postaviti više adresa za dostavu, pregledavati i pratiti svoje narudžbe i još puno više.

Proces kupovine

Bilo da ste registrirani korisnik ili kupujete kao gost kupujete na sljedeći način:  Izaberite željeni artikl. Za više informacija o izabranom artiklu pročitajte „Opis".Ukoliko artikl ima boju i/ili veličinu morate ih prvo izabrati da bi artikl mogli dodati u košaricu. Ako se određena boja ili veličina ne prikazuje u izborniku znači da ih nema trenutno na skladištu. Izborom „Dodaj u košaricu" artikl će biti automatski spremljen u Vašu košaricu nakon čega ga možete kupiti izborom opcije „Kupi" ili izborom opcije „Nastavi kupovinu" izabrati sljedeći artikl iz naše ponude i spremiti ga u košaricu. 

U košarici imate pregled svih artikala koje ste dotad odabrali, te cijenu i količinu. Količinu pojedinog artikla možete mijenjati upisivanjem željene količine u polje „Količina". Ukoliko košaricu želite isprazniti, pokraj svakog artikla s desne strane označite polje „Obrisati".

Kada ste dovršili izbor željenih artikala te ih odlučili kupiti, u donjem dijelu izaberite „Kupi" za zaključivanje kupovine i slijedite proces unošenja podataka, a nakon svakog koraka kliknite na "Nastavi" . Upišite adresu na koju želite da Vam dostavimo kupljenu robu. U sljedećem koraku prikazat će Vam se iznos poštarine.

Klikom na „Nastavi" dolazite na obavljanje plaćanja. U LOVEBOX WEB SHOPU  možete plaćati svojom kreditnom karticom putem sustava WSpay, virmanom/e-bankingom ili pouzećem (prilikom preuzimanja pošiljke). Ukoliko je vaš odabir načina plaćanja pouzećem, te je adresa dostave drugačija od adrese naručioca, opcija plaćanja pouzećem nije moguća.

Roba se smatra naručenom u trenutku kada kupac prođe cijeli Proces narudžbe. Na mail kojim ste se registrirali kao kupac dobiti ćete potvrdu da je narudžba zaprimljena od strane Moris d.o.o. Ukoliko ne dobijete ovakvu poruku, molimo Vas da provjerite da li se artikli nalaze u Vašoj košarici nakon prijave. Ukoliko se ne nalaze molimo Vas da nazovete na info telefon 01 4572 843 (pon-pet 14-20h i subotom 10 -16h) ili pošaljite email na info@lovebox.hr

Moris d.o.o. obvezuje se isporučiti sve naručene proizvode koje u trenutku isporuke ima na zalihama. Ukoliko Moris d.o.o.. nije u mogućnosti isporučiti bilo koji od naručenih proizvoda, kontaktirat će kupca robe telefonski ili e-mailom po pitanju zamjenskog proizvoda ili otkazivanja naručenog proizvoda. Svi ostali naručeni proizvodi biti će isporučeni. Uplaćeni iznos za robu koju ne možemo isporučiti ili zamijeniti bit će vraćen na isti način na koji je uplaćen.

Plaćanje

 U našoj internet trgovini možete plaćati na sljedeće načine:
 

  •  kreditnom karticom
  •  debitnom karticom (koja je 3d secure)
  •  pouzećem  
  •  virmanom/internet bankarstvom

Kreditna kartica

Ovo je najjednostavniji način plaćanja u našoj internet trgovini. Nakon odabira ovog načina plaćanja, izravno pristupate zaštićenoj sigurnosnoj vezi u koju upisujete broj kreditne kartice. Ova je veza zaštićena kriptiranim 128-bitnim protokolima, i tako osigurana od krađe identiteta i prijevara. Kao i na svakom drugom prodajnom mjestu, banka provjerava i potvrđuje ispravnost kartice. Ako je potvrda uspješna, e-mailom ćemo Vam potvrditi narudžbu. U trenutku kada Vam zapakiramo odabrane artikle za dostavu, naplaćujemo Vašu narudžbu i šaljemo Vam naručeno, o čemu ćemo Vas izvijestiti još jednim e-mailom. Posebno napominjemo da se podaci o karticama nigdje ne zapisuju ili pamte te su nedostupni djelatnicima Moris d.o.o. ili bilo kojim suradnicima, osim poslovnim bankama s kojima surađujemo. 

Debitna kartica

Moguće je plaćati onim debitnim karticama koje je izdavatelj (banka) verificirala u smislu 3d Secure autorizacije.

Plaćanje virmanom

Ako nemate kreditnu karticu ili je ne želite koristiti, predlažemo da koristite ovaj oblik plaćanja. Nakon što odaberete ovaj način plaćanja, dobit ćete automatski e-mail s potvrdom narudžbe. U tom emailu se nalaze svi podaci koje trebate za uplatu: broj računa na koji trebate uplatiti iznos o kojem je riječ te broj narudžbe. Koristeći e-banking svoje banke, navedeni iznos uplatite na račun.

Ne koristite li e-banking, isprintajte potvrdu narudžbe i navedeni iznos uplatite na bilo kojem mjestu gdje i inače plaćate svoje račune: u banci, pošti ili Fini. Proizvodi su rezervirani tri radna dana po primitku narudžbe. Molimo da svoju uplatu izvršite u tom roku. Za naknadne uplate i  ne možemo jamčiti raspoloživost artikala. Naručeno Vam šaljemo tek po primljenoj uplati.

Pouzećem

Ovako naručene proizvode šaljemo Vam odmah, a naručeno će Vam naplatiti dostavljač prilikom uručenja pošiljke. Molimo pripazite da u trenutku dostave imate pripremljen točan iznos otkupnine jer Vam dostavljač neće moći uvijek uzvratiti ostatak.

Otprema Robe

Naručeni proizvodi pakiraju se tako da se tijekom dostave ne oštete. Prilikom preuzimanja kupac je dužan provjeriti stanje pošiljke, te u slučaju oštećenja odmah reklamirati proizvod djelatniku dostave. Prodavatelj se odriče svake odgovornosti u vezi s oštećenjima koja mogu nastati tijekom dostave. 

Dostava

Za dostavu koristimo usluge kurirske kuće OVERSEAS. Ukoliko ste platili kreditnom karticom, virmanom ili e-bankingom pošiljku šaljemo preporučeno, a ako ste se odlučili za opciju pouzećem tada šaljemo preporučeno s otkupninom. Rok isporuke: sljedeći radni dan od trenutka slanja.

CIJENA DOSTAVE:

Za područje Hrvatske - flat rate: 15 kn; za narudžbe iznad 300 kn dostava je besplatna. 

Dostava van Hrvatske - flat rate: 65 kn (oko 9 eura)

Za slanje van Hrvatske koristimo usluge Hrvatske pošte i šaljemo preporučeno.

Rok isporuke i pakiranje: Naručenu robu šaljemo unutar tri radna dana (vikend se ne računa). Šaljemo kurirskom službom Overseas koja na većinu destinacija isporučuje idući dan. Vaš će paket biti dostavljen na adresu koju ste upisali kao kontakt. Molimo vas da pod kontakt navedete točnu adresu s poštanskim brojem i telefonski broj. 

Važna napomena: Ukoliko prilikom preuzimanja pošiljke primijetite oštećenje iste, molimo vas da na to odmah ukažete dostavljaču i zajedno s njim otvorite pošiljku. Ukoliko je bilo koji od proizvoda oštećen, zajedno s dostavljačem napravite zapisnik o oštećenju pošiljke s vašim potpisom i potpisom dostavljača. Jedan primjerak zapisnika ostaje vama, a drugi dostavljaču. Molimo vas da nas kontaktirate vezano uz nastalo oštećenje kako bismo vam u što kraćem roku nadoknadili nastalu štetu.

Nezaprimljena pošiljka: Ako kupac ne primi robu ili obavijest o isporuci u očekivanom vremenu, a očekivano vrijeme je do 3 radna dana (osim hitnog slanja) kupac je obavezan o tome obavijestiti prodavatelja putem e-pošte info@lovebox.hr ili telefonski na 01 6142 605 (pon -pet 10- 21h) kako bi se poduzele radnje pronalaska pošiljke.

Nadoknada troškova za vraćenu pošiljku: Ako kupac odbije primiti robu ili je ne podigne na pošti nakon što mu je ostavljena obavijest o pošiljci koju je naručio, prodavatelj ima pravo tražiti od kupca nadoknadu svih troškova vezanih za isporuku.

 

Povrat robe/ Reklamacije

Prodavatelj se obvezuje isporučiti proizvod koji odgovara opisu navedenom na internetskim stranicama web dućana. Sve proizvode prije pakiranja pregledavamo i kontroliramo ispravnost, te vas molimo ako primijetite oštećenja, da nas obavijestite odmah putem e-pošte na info@lovebox.hr, a najkasnije u roku 8 dana.

Ako Vam naručeni artikl ne odgovara, pošiljku vraćate na vlastiti trošak, a mi ćemo vama poslati zamjenski proizvod na naš trošak. Ako je neki od naručenih artikala koje ste primili neispravan možete ga reklamirati u roku od četrnaest dana od dana preuzimanja, uz predočenje orginalnog računa i po mogućnosti u orginalnoj ambalaži. Zamjenski artikal šaljemo nakon primitka spornih artikala, ali samo ako se ispoštuju svi uvjeti zamjene proizvoda.

Proizvod mora biti vraćen nekorišten, nepran i neoštećen (ukoliko razlog reklamacije nije oštećenje proizvoda). U protivnom, NEĆEMO uvažiti reklamaciju. Ako imate originalnu ambalažu molimo Vas da ju vratite.

Slika koja ilustrira proizvod na internetskoj stranici odgovara stvarnom izgledu proizvoda, ali može doći do male razlike u boji zbog fotografije ili monitora, te kupac ne može reklamirati ovaj segment. Prodavatelj nije odgovoran za eventualna oštećenja i ostale obveze koje se nalaze u domeni dostavljača (tvrtke koja obavlja poslove dostave proizvoda). U slučaju da vam je pristigla pošiljka oštećena u transportu, vratite istu po dostavljaču na našu adresu, a vama će biti poslana nova pošiljka s ispravnim artiklima na naš trošak.

Artikli moraju biti vraćeni pravilno zaštićeni kako bi se spriječila mogućnost oštećenja proizvoda prilikom transporta.  

 

Jednostrani raskid ugovora i povrat

  

Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača, u slučaju kupovine na daljinu, ovlašteni ste jednostrano raskinuti ugovor ne navodeći razloge za to i roku od 14 dana od datuma isporuke proizvoda.

Da biste mogli ostvariti pravo na jednostrani raskid ovoga ugovora, morate nas obavijestiti o svojoj odluci o jednostranom raskidu ugovora prije isteka roka i to nedvosmislenom izjavom poslanom poštom, telefaksom ili elektroničkom poštom, u kojoj ćete navesti svoje ime i prezime, adresu, broj telefona, telefaksa ili adresu elektroničke pošte, a možete koristiti i obrazac za jednostrani raskid ugovora na linku OVDJE. Rok za jednostrani raskid iznosi 14 dana od dana kada je Vama ili trećoj osobi koju ste Vi odredili, a koja nije prijevoznik, roba koja je predmet ugovora predana u posjed.

Ako jednostrano raskinete ovaj Ugovor, izvršit ćemo povrat novca koji smo od Vas primili, uključujući i troškove isporuke, bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada smo zaprimili Vašu odluku o jednostranom raskidu ugovora, osim ukoliko ste odabrali drugu vrstu isporuke a koja nije najjeftinija standardna isporuka koju smo mi ponudili.Povrat novca bit će izvršen na isti način na koji ste Vi izvršili uplatu. U slučaju da pristajete na drugi način povrata plaćenog iznosa, ne snosite nikakve troškove u odnosu na povrat.Povrat novca možemo izvršiti tek nakon što nam roba bude vraćena.

Smatra se da ste izvršili svoju obvezu na vrijeme ako prije isteka naprijed navedenoga roka pošaljete ili predate robu nama, odnosno osobi koju smo ovlastiti za primanje robe. Izravne troškove povrata robe morate snositi sami.

Odgovorni ste za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.  

 

Izjava o privatnosti

 

Moris d.o.o. se obvezuje da neće zloupotrebljavati osobne podatke iz obrasca narudžbe. Osobnim podacima smatraju se svi podaci kojima se utvrđuje identitet Kupca (primjerice ime i prezime, adresa e-pošte, adresa stanovanja i sl.). Moris d.o.o. neće dostavljati niti razotkriti osobne podatke Kupca trećoj osobi, osim u slučajevima u kojima tako izričito propisuje zakon te u slučajevima kada je to potrebno za ispunjenje obveza.

Svi podaci o Kupcima strogo se čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi djelatnici Moris d.o.o. i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti. Moris d.o.o. se obavezuje pružati zaštitu osobnim podacima Kupaca na način da prikuplja samo osnovne podatke o Kupcima koji su nužni za ispunjenje obveza. Podatke koji se pristupom na internetsku stranicu automatski bilježe, a nisu osobni podaci (vrste pretraživača, broj posjeta, vrijeme provedeno na stranicama i sl.) Moris d.o.o. ima pravo koristiti isključivo radi ocjene posjećenosti internetske stranice i radi poboljšanja njezina sadržaja i funkcionalnosti.

Moris d.o.o. informira Kupce o načinu korištenja prikupljenih podataka te im redovito daje mogućnost izbora upotrebe njihovih podataka, uključujući mogućnost odluke žele li ili ne da se njihovo ime ukloni s popisa koji se koriste za marketinške kampanje. U slučaju promjene bilo kojeg od osobnih podataka (npr. mjesto stanovanja, adresa dostave) koji se evidentiraju prilikom registracije, Kupac je dužan o promjeni obavijestiti Moris d.o.o.. U slučaju promjene o kojoj nije obaviješten, Moris d.o.o. ne odgovara za bilo kakve nedostatke u pogledu narudžbe odnosno isporuke proizvoda. Gore navedene odredbe o zaštiti osobnih podataka odnose se isključivo na početnu web stranicu web shopa lovebox.hr, te na sve stranice unutar lovebox.hr domene, a ne na vanjske stranice na koje upućuju linkovi na lovebox.hr domeni.

Osim u slučaju elektroničke narudžbe, Moris d.o.o. neće kupcu slati elektroničke poruke ako Kupac na to nije izričito pristao.

Naše zbirke osobnih podataka kupaca i pretplatnika newslettera registrirane su i vode se prema pravilima u Zakonu o zaštiti osobnih podataka (Narodne novine br. 105/03., 118/06., 41/08., 130/11.,106/12., te Uredbi o načinu vođenja i obrascu evidencije o zbirkama osobnih podataka, N.N. 105/04.) u Agenciji za zaštitu osobnih podataka Republike Hrvatske - središnji registar.

U svrhu dostave naručenih artikala Moris d.o.o. prosljeđuje osobne podatke kupaca kurirskoj službi Overseas Trade Co.Ltd. d.o.o., Zastavnice 38a, 10251 Hrvatski leskovac. Osobni podaci koji se prosljeđuju su ime i prezime, adresa i broj telefona kupca. Podaci se čuvaju u računalnom sustavu zaštićeni lozinkom.

U svrhu izrade i dostave newslettera Moris d.o.o. prosljeđuje osobne podatke inozemnom korisnku The Rocket Sciene Group, LLC, 675 Pronce de Leon Avenue NE Suite 5000, Atlanta, GA 30308 Sjedinjene Američke Države koji posluje kao web stranica Mailchimp.com. Osobni podaci koji se prosljeđuju su ime i prezime, email adresa. Podaci se čuvaju u računalnom sustavu zaštićeni lozinkom.

 

Izjava o odgovornosti za materijalne nedostatke

 

Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke proizvoda sukladno Zakonu o obveznim odnosima.
Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke stvari koje je ona imala u trenutku prijelaza rizika na Kupca, bez obzira je li mu to bilo poznato. Prodavatelj odgovara i za one materijalne nedostatke koji se pojave nakon prijelaza rizika na Kupca ako su posljedica uzroka koji je postojao prije toga. Predmnijeva se da je nedostatak koji se pojavio u roku od šest mjeseci od prijelaza rizika postojao u vrijeme prijelaza rizika, osim ako prodavatelj ne dokaže suprotno ili suprotno proizlazi iz naravi stvari ili naravi nedostatka. Prodavatelj ne odgovara za neznatan materijalni nedostatak.

Materijalni nedostatak postoji:

– ako stvar nema potrebna svojstva za svoju redovitu uporabu ili za promet,
– ako stvar nema potrebna svojstva za posebnu uporabu za koju je Kupac nabavlja, a koja je bila poznata prodavatelju ili mu je morala biti poznata,
– ako stvar nema svojstva i odlike koje su izrijekom ili prešutno ugovorene, odnosno propisane,
– kad je prodavatelj predao stvar koja nije jednaka uzorku ili modelu, osim ako su uzorak ili model pokazani samo radi obavijesti,
– ako stvar nema svojstva koja inače postoje kod drugih stvari iste vrste i koja je Kupac mogao opravdano očekivati prema naravi stvari, posebno uzimajući u obzir javne izjave prodavatelja, proizvođača i njihovih predstavnika o svojstvima stvari (reklame, označavanje stvari i dr.),
– ako je kupac na temelju izjava proizvođača ili njegova predstavnika očekivao postojanje određenih svojstava stvari, nedostatak se ne uzima u obzir ako prodavatelj nije znao niti morao znati za te izjave, ili su te izjave bile opovrgnute do trenutka sklapanja ugovora ili one nisu utjecale na odluku kupca da sklopi ugovor.

Prodavatelj ne odgovara za nedostatke ako su u trenutku sklapanja ugovora bili poznati kupcu ili mu nisu mogli ostati nepoznati. Prodavatelj odgovara i za nedostatke koje je kupac mogao lako opaziti ako je izjavio da stvar nema nikakve nedostatke ili da stvar ima određena svojstva ili odlike.

 

 

Obavijest o načinu podnošenja pisanog prigovora potrošača

 
Sukladno čl. 10. st. 3. Zakona o zaštiti potrošača („Narodne novine“, br. 41/14) obavještavamo potrošače da prigovor na kvalitetu naših usluga mogu podnijeti u pisanom obliku te će im bez odgađanja pisanim putem biti potvrđen primitak tog prigovora. Prigovor se također može podnijeti putem pošte na adresu:
 
Moris d.o.o. Belostenčeva 3 10000 Zagreb ili na e-mail adresu: info@lovebox.hr odnosno na telefax broj: 01 4619902
 
Odgovor na pisani prigovor potrošača dat ćemo u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana primitka prigovora. Molimo Vas da prilikom prigovora navedete sljedeće podatke o potrošaču: ime i prezime te adresa za dostavu odgovora
 
Rješavanje sporova vezanih uz internetsku kupnju u EU podnošenjem online pritužbe
 
Posebnom regulativom Europske unije, od 15. 2. 2016. diljem cijele EU sporove vezane uz online kupnju moguće je riješiti putem ODR platforme kojoj možete pristupiti ovdje.

To znači da ukoliko naiđete na problem tijekom online kupnje unutar EU (neispravan proizvod, nemogućnost zamjene proizvoda itd.) svoj prigovor možete na brži i jednostavniji način podnijeti na gornjem linku.

Platformu mogu koristiti i potrošači i trgovci, a prigovor je moguće podnijeti na bilo kojem od 23 službena jezika EU.