Nemate artikala u košarici.
DOSTAVA ZA 2 - 5 RADNIH DANA; AKO JE HITNO MOLIM VAS POŠALJITE EMAIL NA [email protected] . NARUDŽBE MOŽETE PODIĆI I VRATITI U NAŠOJ TRGOVINI NA IBLEROVOM TRGU 2. Za podizanje narudžbi u našoj trgovini potrebno je u adresu dostave staviti: Trgovina Coquette, Iblerov trg 2 i kad narudžba bude spremna obavijestit ćemo Vas emailom ili sms porukom (obično isti ili idući dan)
NARUDŽBE PRED BOŽIĆ: sve narudžbe do 12h bit će poslane isti dan i isporučene za 1 ili 2 dana (osim neka manja mjesta i manji otoci i u slučaju izvanrednih okolnosti)
Dostava je besplatna za sve narudžbe iznad 300 kn, a za narudžbe do 300 kn dostava se plaća 21,90 kn.
Ambalaža je diskretna! Roba se šalje u neoznačenoj ambalaži.
Kupcu će narudžba biti isporučena na adresu dostave koju je naveo prilikom naručivanja. U slučaju da niste kod kuće u trenutku isporuke, pošiljka može biti preuzeta od strane druge osobe domaćinstva ili dostavna služba ostavlja obavijest o prispjeću pošiljke. Ukoliko kupac temeljem obavijesti o prispjeću u roku od 5 dana ne preuzme pošiljku, ista se vraća pošiljatelju, a trošak ponovnog slanja pošiljke u cijelosti snosi kupac.
DETALJNIJE:
Dostava
Za dostavu koristimo usluge kurirske službe GLS i isporuka je u roku od 48h od dana slanja, a najčešće idući dan od dana slanja.
Za slanje pošiljki van Hrvatske koristimo usluge Hrvatske pošte i šaljemo preporučeno.
Pošiljka je pakirana diskretno i nema logotipova.
CIJENA DOSTAVE:
Za područje Hrvatske - flat rate: 21,90 kn; za narudžbe iznad 300 kn poštarina je besplatna!
Dostava van Hrvatske - flat rate: 65 kn (oko 8,5 eura)
Rok isporuke i pakiranje: Naručenu robu šaljemo unutar tri radna dana (vikend se ne računa). Šaljemo kurirskom službom Overseas koja na većinu destinacija isporučuje idući dan. Raspored za otoke možete pogledati niže. Vaš će paket biti dostavljen na adresu koju ste upisali kao kontakt. Molimo vas da pod kontakt navedete točnu adresu s poštanskim brojem i telefonski broj, po mogućnosti mobitel kako bi Vas dostavljač mogao kontaktirati u slučaju potrebe.
Nezaprimljena pošiljka
Ako kupac ne primi robu ili obavijest o isporuci u očekivanom vremenu, a očekivano vrijeme je 1 radni dan od obavijesti o slanju pošiljke, kupac je obavezan o tome obavijestiti prodavatelja putem e-pošte [email protected] ili telefonski na 01 6142 605 (pon -pet 13 30 -20 00h) kako bi se poduzele radnje pronalaska pošiljke.
Nadoknada troškova za vraćenu pošiljku: Ako kupac odbije primiti robu prodavatelj ima pravo tražiti od kupca nadoknadu svih troškova vezanih za isporuku.
Povrat robe/ Reklamacije
Prodavatelj se obvezuje isporučiti proizvod koji odgovara opisu navedenom na internetskim stranicama web dućana. Sve proizvode prije pakiranja pregledavamo i kontroliramo ispravnost, te vas molimo ako primijetite oštećenja, da nas obavijestite odmah putem e-pošte na [email protected], a najkasnije u roku 8 dana.
Ako Vam naručeni artikl ne odgovara, pošiljku vraćate na vlastiti trošak, a mi ćemo vama poslati zamjenski proizvod na naš trošak. Ako je neki od naručenih artikala koje ste primili neispravan možete ga reklamirati u roku od četrnaest dana od dana preuzimanja, uz predočenje orginalnog računa i po mogućnosti u orginalnoj ambalaži. Zamjenski artikal šaljemo nakon primitka spornih artikala, ali samo ako se ispoštuju svi uvjeti zamjene proizvoda.
Proizvod mora biti vraćen nekorišten, nepran i neoštećen (ukoliko razlog reklamacije nije oštećenje proizvoda). U protivnom, NEĆEMO uvažiti reklamaciju. Ako imate originalnu ambalažu molimo Vas da ju vratite.
Slika koja ilustrira proizvod na internetskoj stranici odgovara stvarnom izgledu proizvoda, ali može doći do male razlike u boji zbog fotografije ili monitora, te kupac ne može reklamirati ovaj segment. Prodavatelj nije odgovoran za eventualna oštećenja i ostale obveze koje se nalaze u domeni dostavljača (tvrtke koja obavlja poslove dostave proizvoda). U slučaju da vam je pristigla pošiljka oštećena u transportu, vratite istu po dostavljaču na našu adresu, a vama će biti poslana nova pošiljka s ispravnim artiklima na naš trošak.
Artikli moraju biti vraćeni pravilno zaštićeni kako bi se spriječila mogućnost oštećenja proizvoda prilikom transporta.
Plaćanje
U našoj internet trgovini možete plaćati na sljedeće načine:
Kreditna kartica
Ovo je najjednostavniji način plaćanja u našoj internet trgovini. Nakon odabira ovog načina plaćanja, izravno pristupate zaštićenoj sigurnosnoj vezi u koju upisujete broj kreditne kartice. Ova je veza zaštićena kriptiranim 128-bitnim protokolima, i tako osigurana od krađe identiteta i prijevara. Kao i na svakom drugom prodajnom mjestu, banka provjerava i potvrđuje ispravnost kartice. Ako je potvrda uspješna, e-mailom ćemo Vam potvrditi narudžbu. U trenutku kada Vam zapakiramo odabrane artikle za dostavu, naplaćujemo Vašu narudžbu i šaljemo Vam naručeno, o čemu ćemo Vas izvijestiti još jednim e-mailom. Posebno napominjemo da se podaci o karticama nigdje ne zapisuju ili pamte te su nedostupni djelatnicima Moris d.o.o. ili bilo kojim suradnicima, osim poslovnim bankama s kojima surađujemo.
Debitna kartica
Moguće je plaćati onim debitnim karticama koje je izdavatelj (banka) verificirala u smislu 3d Secure autorizacije.
Plaćanje virmanom
Ako nemate kreditnu karticu ili je ne želite koristiti, predlažemo da koristite ovaj oblik plaćanja. Nakon što odaberete ovaj način plaćanja, dobit ćete automatski e-mail s potvrdom narudžbe. U tom emailu se nalaze svi podaci koje trebate za uplatu: broj računa na koji trebate uplatiti iznos o kojem je riječ te broj narudžbe. Koristeći e-banking svoje banke, navedeni iznos uplatite na račun.
Ne koristite li e-banking, isprintajte potvrdu narudžbe i navedeni iznos uplatite na bilo kojem mjestu gdje i inače plaćate svoje račune: u banci, pošti ili Fini.
Proizvodi su rezervirani tri radna dana po primitku narudžbe. Molimo da svoju uplatu izvršite u tom roku. Za naknadne uplate ne možemo jamčiti raspoloživost artikala.
Naručeno Vam šaljemo tek po primljenoj uplati.
Pouzećem
Ovako naručene proizvode šaljemo Vam odmah, a naručeno će Vam naplatiti dostavljač prilikom uručenja pošiljke. Molimo pripazite da u trenutku dostave imate pripremljen točan iznos otkupnine jer Vam dostavljač neće moći uvijek uzvratiti ostatak.
Pravo na raskid ugovora
Kupac ima pravo raskinuti ugovor sukladno članku 44. Zakona o zaštiti potrošača.
Svaku transakciju kupac može raskinuti u roku od četrnaest dana. Predmetni rok počinje teći od dana kada je kupac primio proizvod. Ugovor se raskida pisanom obaviješću o raskidu poslanom Prodavatelju. Ugovor je raskinut u trenutku kada je Prodavatelj primio obavijest o raskidu. Smatra se da je ugovor raskinut na vrijeme, ako je obavijest o raskidu upućena u predviđenom roku. U slučaju raskida transakcije, Kupac je dužan o svojem trošku vratiti proizvod prodavaču u identičnom stanju u kojem ga je primio. Prodavatelj je dužan, u roku od 14 dana od dana primitka pisane obavijesti o raskidu, vratiti kupcu cjelokupan iznos koji je Kupac do trenutka raskida platio na temelju transakcije.
U slučaju kada je ugovor raskinut nakon izvršene dostave proizvoda, kupac je dužan o svom trošku vratiti proizvod neoštećen i po mogućnosti zapakiran u orginalnu ambalažu. Dostava se smatra izvršenom u trenutku kada je Moris d.o.o. predao proizvod dostavnoj službi.
U slučaju raskida ugovora novac će biti vraćen kupcu u roku od 8 dana na isti način na koji je kupac platio. U slučaju plaćanja pouzećem novac se vraća na račun u banci koji Kupac dostavi.